Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 listopada 2014

Sałatka kalafiorowa z curry :)

Sałatka stanowi smaczną odmianę dla tradycyjnego kalafiora polanego bułką z masłem,gdyż smakuje zarówno dobrze solo jak również jako dodatek do mięs.


1 kalafior
1 puszka ananasa
trochę posiekanych orzechów włoskich
majonez + jogurt nat. 1:1
1 łyżeczka curry
natka pietruszki
sól

Różyczki kalafiora gotuję w osolonym wrzątku al dente.Ananasa kroję w kostkę i dodaję do wystudzonego kalafiora.Do majonezu z jogurtem dodaję curry oraz natkę,mieszam razem z resztą składników.Wierzch posypuję odrobiną posiekanych orzechów.Smacznego!!!

10 komentarzy:

  1. Bardzo smakowita i niecodzienna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze jaki świetny pomysl, bardzo pomysłowo i pysznie, uwielbiam kalafiora:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie! Jaki fajny pomysł :) Spróbowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś mnie! Taką sałatkę widzę u siebie za niedługo na stole :) Minimum składników ale jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sałatka, z chęcią bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. opcji na kalafior nigdy za wiele. bo nigdy nie mam pomysłu na drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm... kupiłaś mnie tym kalariefem :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa propozycja :) Będę musiała spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)