Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 maja 2014

Sałatka z makaronu razowego z warzywami :)

Mnie bardzo posmakowała,latorośl również zjadła bez marudzenia,mąż spróbował,a następnego dnia zabrał do pracy doprawiając na swój sposób dodatkowo sosem słodko-kwaśnym stwierdził,że jest bardzo dobra:)A co Wy o niej sądzicie?


przepis z "Vegetarian&wholefood bible"z niewielkimi zmianami

45 dkg makaronu razowego
3 łyżki oliwy z oliwek
2 średnie marchewki-gotuję i kroję w plasterki(można tylko zblanszować)
1 brokuł-gotuję 5 min.w osolonej wodzie
18 dkg groszku zielonego - użyłam mrożonego i ugotowałam 
po pół czerwonej i żółtej papryki-kroję w kostkę
2 łodyżki selera naciowego-kroję w plasterki
4 cebulki ze szczypiorem-kroję w plasterki
1 duży pomidor-użyłam sporą garść małych pomidorków i pokroiłam na połówki
12 dkg pokrojonego w kostkę sera cheddar lub mozzarelli
    sos:
3 łyżki octu winnego lub balsamicznego
3 łyżki oliwy
1 łyżka musztardy dijon
sporo świeżych ziół-użyłam bazylii i natki pietruszki
sól i pieprz

Makaron gotuję w osolonej wodzie,odsączam i zostawiam do ostygnięcia.Składniki,które wymagają gotowania,gotuję,odcedzam i studzę.Całość wrzucam do miski,doprawiam pieprzem i ew.solą do smaku,mieszam z sosem wcześniej łącząc jego składniki w osobnej miseczce.Smacznego!!!

14 komentarzy:

  1. Zdrowa i smakowita sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie. Przydałaby mi się na jutro do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super!:)

    Zapraszam do mnie! Dzisiaj - puree z zielonego groszku!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie moje sałatki- oprócz oliwy z oliwek, której nie trawię są wszystkie moje ulubione składniki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię wszystkie te składniki, więc idealny obiad jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sałatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sałatka, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie sałatki to jest to czym mogę się zajadać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi na pewno by posmakowała :D Prezentuje się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sałatka, zdrowo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam razowy makaron z warzywkami, więc sałatka na pewno przypadłaby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)