Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2013

Zupa z fasolką i pesto :)

To najszybsza zupa,jaką do tej pory robiłam.Częściowo blendowana z kleksem z pesto.


2 puszki fasolki cannellini
1 puszka krojonych pomidorów
1 cebula
1 ząbek czosnku
2 łyżki oliwy
sól,pieprz,oregano,bazylia,rozmaryn
270 ml bulionu warzywnego
po łyżce pesto na talerzu

Cebulę kroję w kostkę,czosnek przeciskam przez praskę,fasolkę odcedzam.W garnku rozgrzewam oliwę,dodaję cebulę i czosnek oraz posypuję rozmarynem i na małym ogniu podsmażam,aż cebula zmięknie.Dodaję pomidory,1 puszkę fasoli i blenduję,a następnie dodaję drugą puszkę fasolki,bulion,przyprawiam do smaku i gotuję przez chwilę.Na talerzu dekoruję zupę kleksem pesto.Smacznego!!!


12 komentarzy:

  1. świetna na zimniejsze dni:) na pewno dobrze rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszna zupka :) uwielbiam takie szybkie kremy !!

    OdpowiedzUsuń
  3. o! takiego połączenia jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne połączenie z pesto :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam takiej fasolki, ale zupka bardzo apetyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zupka :))Połączenie bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie:) Chyba się w tym tygodniu skuszę i zrobię. A powiedz mi, pesto robisz sama czy kupujesz gotowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję,ale zabieram się za zrobienie domowego,bo bardzo lubię je jako dodatek do zup,czy makaronu.Jeśli tylko zrobię,to będzie na blogu:)

      Usuń
  8. dobrze się składa, bo robiłam wczoraj pesto :D teraz brakuje mi tylko zupki :D

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)