Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 czerwca 2013

Sałatka z grejpfrutem :)

Szybka i dzięki grejpfrutowi lekko orzeźwiająca sałatka-w sam raz na lato:)


1 różowy grejpfrut
mała puszka kukurydzy
ok.20 dkg drobnego makaronu - ja dałam ditalini,czyli taki króciutkie rureczki ;)
majonez
sól,pieprz

Grejpfruta kroję na pół,wydrążam środek,który będzie potrzebny do sałatki,a skórkę-miseczke wkładam do woreczka foliowego i daję do lodówki do schłodzenia(posłuży jako miseczka do serwowania sałatki).Makaron gotuję w osolonej wodzie,odcedzam i przekładam do miski,gdy ostygnie.Dodaję kukurydzę i odsączony z soku miąższ grejpfruta,mieszam z majonezem,doprawiam solą i pieprzem.Dobrze jest przed podaniem schłodzić sałatkę w lodówce.Smacznego!!!

8 komentarzy:

  1. Aguś ale apetyczna sałatka :) wygląda pysznie :)
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonała :) lekko i pięknie podane!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale! Idealna na lato!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna :) Nie jadłam jeszcze grejpfruta z makaronem, ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadłam taką kompozycję po raz pierwszy-smakowała mi,grejpfrut fajnie orzeźwia,dobra alternatywa dla tych,którzy nie lubią gorzkawego smaku,bo tu jest słabo wyczuwalny,tym bardziej,że nie ma białych,gorzkich łupinek.

      Usuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)