Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lutego 2013

Surówka z kapusty pekińskiej :)

Pierwszy raz tą surówkę jadłam podczas urlopu nad morzem. Bardzo mi smakowała,dlatego wprowadziłam ją do domowego menu.Bardzo często do niej wracam,jeśli tylko uda mi się kupić ładną kapustę pekińska.Smakuje dobrze zarówno z rybą jak i z mięsem smażonym,pieczonym,grillowanym.


kapusta pekińska
1 puszka kukurydzy
1 puszka czerwonej fasolki 
1 czerwona papryka
natka pietruszki - świeża lub suszona
majonez lub oliwa
ewentualnie sól i pieprz do smaku - jeśli dodaję majonez nie doprawiam,jeśli oliwę dodaję odrobinę pieprzu

Kapustę oczyszczam z zewnętrznych liści,płuczę i siekam dość drobno,dodaję do niej paprykę pokrojoną w paski,oraz pozostałe składniki,majonez lub oliwę,ewentualnie doprawiam,mieszam całość i delektuję się smakiem:) Małą uwaga - pokrojona kapusta pozostawiona na dłużej może zrobić się gorzka więc proponuję przygotować porcję, którą bedziemy w stanie zjeść. Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie surówki. Piękne kolory, aż mi tęskno do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ja też chcę już wiosnę!!! A surówka choć trochę mi ją przybliża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te wersję sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mamy podobny gust kulinarny:)

    OdpowiedzUsuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)