Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lutego 2013

Koktajl dla zdrowia :)

Próbuję wszelkich sposobów,aby przekonać moje dziecko,że owoce są jadalne,smaczne i w dodatku bardzo zdrowe:) Szukam pomysłów,jak uatrakcyjnić ich podanie,by dziecię chciało je zaakceptować i pozwoliło poszerzyć swoje menu o większą gamę owoców. Jedną z inspiracji znalazłam tu http://powiedzdietomnie.blogspot.co.uk/2013/02/koktajl-modosci.html
Dokonałam małych zmian i oto co otrzymałam...


1 banan
1 mango
1 łyżka miodu
jogurt naturalny

Owoce obrałam ze skórek,pokroiłam na mniejsze części i zmiksowałam. Dodałam jogurt otrzymując 500 ml koktajlu(ilość jogurtu zależy od tego,ile koktajlu zamierzamy uzyskać)i dosłodziłam łyżką miodu lekko przełamując delikatny smak owoców. Koktajl wyszedł dość gęsty,ale dzięki temu smak owoców był wyraźnie wyczuwalny,a o to mi właśnie chodziło. Smacznego!!!

10 komentarzy:

  1. Miło mi, że moje przepisy inspirują. Na zdrowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koktajle. Dawno nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza popularnym truskawkowym i jagodowym i właściwie mój pierwszy tego typu koktajl.Smaczny i sycący:)

      Usuń
  3. wygląda pysznie:) sama chyb chętnie zjadła taki kubeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha,zapraszam jutro,będę robić ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szklaneczka dla mnie poproszę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze i wszędzie,o każdej porze,Aga Cię smacznym koktajlem wspomoże:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe połączenie, ja bym z przyjemnością wypiła, ale moje dziecko powiedziałoby że nie zje bo jest zmiksowane ;/ a ona od kiedy urodził się jej braciszek uważa że to co zmiksowane jest dla "małych dzieci" :P na szczęście lubi chrupać owoce i warzywa :), ale się rozpisałam :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schrupany czy wypite to bez znaczenia,najważniejsze,że lubi:)

      Usuń

Będę czuć się zaszczycona,jeśli zdecydujesz się skorzystać z mojego przepisu,a następnie wyrazisz o nim swoje zdanie.Anonimie,bardzo proszę,podaj imię :)